Heissan vaan varsinkin Salinalle, joka oli jo huolissaan minusta. :) Hengissä ollaan juuri ja juuri. Aloittelin tuossa työkkärin järkkäämän työkokeilun ja nyt olen saikkarilla. Viime keskiviikkona aloitin kaupantätinä ja heti seuraavasta päivästä lähtien olen ollut saikkarilla. Kolme tuntia oli kivaa leikkiä kaupantätiä ja sitten meni jalat alta. Mulla kun on toi ongelmaselkä, 2 * leikattu ja kolmas edessä. Kyllä mulla olikin jo hirvee ressi, että joudun lähtemään pois kotoa joka päivä. Onneksi saan olla nyt ainakin pari viikkoa rauhassa.

Uusi harrastuskin on astunut mukaan kuvioihin. Olen innostunut tekemään nukkekotia. Tästä on tarkoitus aloittaa...

45497.jpg 

Laitan ehkä kuvia työn edetessä. Niin, tuo hyllykkö on siis talon runko. Tuohon nikkaroin seinät ym.

Olen myös innostunut maalailemaan koirien rotuvarjokuvia. Tässä kuva schipperkestä eli meidän Iitasta

39587.jpg

Tällaista tänne tällä erää näin lyhyesti.