...nippa nappa. Jostain syystä paikat ovat kolottaneet, viimeisen reilun viikon, normaalia enemmän. Niska jumissa, hartiat kipeet ja säteilee käsivarsiin. Selkä nyt on aina aika pahana, mutta nyt jotenkin vielä enemmän. Kaiken tämän lisäksi olen koko ajan älyttömän väsynyt ja vetämätön. Päikkäreille on kuitenkin turha mennä, sillä uni ei tule päivisin. Eilenkin, kun sälli oli ajamassa kartingia, ajattelin hyödyntää sen ajan mieheni kanssa makkarissa. Katinkontit, istuin ja möllötin keittiössä tekemättä yhtään mitään, kunnes mieheni komensi minut sänkyyn loikoilemaan. Onneton eukko! Nyt tekis mieli aloittaa jokin monista keskeneräisistä projekteista, mutta en saa aikaiseksi. Pitäiskö jo huolestua?

Salina kirjoitti: "Harmi että se mun suosikki, Syleily, oli jo myyty. Mä oisin niin mielelläni ripustanu sen makkarin seinälle."

Salinalle tiedoksi...teen tilauksesta vaikka millaisen halitaulun.

Ai nii...kattokaa miten kivat ja ennenkaikkea käytännölliset popot mä tilasin. Kovasti mä niitä nyt postista odottelen =)

62536.jpg